Інформація для внутрішньо переміщенних осіб
Пільги бійців АТО: як їх отримати
Розроблені спільними зусиллями фахівців Укрінформу та Генштабу ЗСУ інформаційні матеріали з питань соціального захисту військовослужбовців та членів їхніх родин сприятимуть відповідній роз'яснювальній роботі. |
Дорожня карта для людей, переміщених в межах країни
Дорожня карта для людей, переміщених в межах країни, для вирішення питань соціального захисту та забезпечення першочергових потреб. Якщо плануєте виїзд із небезпечної зони, телефонуйте 101 або відвідайте сайти www.migrants.gov.ua та www.mns.gov.ua Урядова "гаряча лінія" 0 800 507 309. ДОРОЖНЯ КАРТА для людей, переміщених в межах країни, містить телефони "гарячих ліній", психологічні та медичні поради, контакти волонтерів, куди звертатися з різноманітних питань (отримання пенсії та різних видів соціальної допомоги, продовження навчання, пошук роботи, у разі втрати документів тощо). ДОРОЖНЯ КАРТА-4 для людей, переміщених в межах країни, містить телефони "гарячих ліній", а також детально розповідає про порядок постановки на облік та оформлення щомісячної грошової допомоги, а також містить актуалізовану інформацію з інших питань. |
Як знайти роботу внутрішньо переміщеним особам?
Якщо Ви хочете знайти роботу, отримати безкоштовну консультацію щодо працевлаштування, телефонуйте на: ГАРЯЧУ ЛІНІЮ (БЕЗКОШТОВНО) державної служби зайнятості 0-800-50-50-60 (зі стаціонарного телефону) 730 (з мобільного телефону) Веб-ресурси Державної служби зайнятості: www.dcz.gov.ua, www.trud.gov.ua |
Рекомендації з надання першої психологічної допомоги переселенцям
Нещодавно побачило світ видання, що допоможе практикуючим психологам більш ефективно надавати психологічну допомогу людям, які пережили екстремальні ситуації та перебувають у стані стресу. Практично кожна переміщена особа пережила травмуючи подію і зараз залишається у стані тривалого стресу. Наслідки ж «непропрацьованих» психологічних травм можуть датися взнаки і через багато років. Тому надзвичайно важливо допомагати вимушено переміщеним громадянам долати не тільки фізичні, матеріальні труднощі, а й психологічні. Тому Програма розвитку ООН запросила експертів та фахівців підготувати посібник «Методичні рекомендації щодо надання першої психологічної допомоги переміщеним особам». У ньому розміщено матеріали про загальні правила психологічної допомоги, описано стратегію надання допомоги в екстремальних ситуаціях, сформульовано рекомендації, як подолати стресовий стан, тощо. Це видання підготовлено в межах проекту «Підтримка реформи соціального сектору в Україні», який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні.
|
Щодо соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО
Джерело: сайт Міністерства соціальної політики України Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням, слід звертатися
за телефоном УРЯДОВОЇ "ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ" (БЕЗКОШТОВНО ЦІЛОДОБОВО): 0 800 507 309
або до Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції
за телефонами «101», (044) 247-30-02, (044) 247-32-92 Адреса штабу – м.Київ, вул. Гончара, 55 а
Інформація про наявність вільних місць для розміщення
Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги слід звертатися до найближчої установи соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ - переведення пенсії за місцем фактичного проживання (перебування); - первинне призначення пенсії; - перерахунок пенсії
Куди звертатися: до органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі: - паспорт; - посвідчення отримувача пенсії (за наявності); - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА В ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ - пошук підходящої роботи – тимчасової і постійної; - надання інформації та консультації у сфері занятості; - можливість участі в громадських оплачуваних роботах; - професійна підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації; - отримання статусу безробітного
Куди звертатися: до центру занятості за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі: - паспорт; - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності); - трудова книжка (за наявності); - документи про освіту (за наявності)
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ З ДІТЬМИ переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебування) або первинне призначення: - допомога при народженні (усиновленні) дитини; - допомога одиноким матерям; - допомога опікунам та піклувальникам; - допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства; - допомога малозабезпеченим сім’ям; - тимчасова допомога на дітей, один з батьків яких ухиляється від сплати аліментів; - супровід сімей з дітьми, які потребують допомоги; - надання юридичної, психологічної та соціальної допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, опікунам, піклувальникам, прийомним батькам та батькам-вихователям
Куди звертатися: до органу соціального захисту населення, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі: - паспорт; - свідоцтво про народження дитини; - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ, ІНВАЛІДІВ - стаціонарний догляд (для громадян похилого віку, інвалідів І, ІІ групи, які за станом здоров’я мають потребу в сторонньому догляді, побутовому обслуговуванні, медичній допомозі); - догляд вдома (для громадян похилого віку, інвалідів, які нездатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги); - натуральна допомога (одяг, взуття, предмети першої потреби)
Куди звертатися: до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або до органу соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі: - паспорт; - медична довідка про потребу в постійній сторонній допомозі (за наявності)
Д О В І Д Н И К установ соціального захисту населення
|